onsdag 8. oktober 2008

I reklamepausen

Jeg og Olaves så på tv og det var reklamepause. Produkter det var reklame for som har relevans her var Hydrokortisonsalve og Åndenes Makt, i kronologisk rekkefølge! Tilleggsinfo: Elin Fiskum har tidligere nevnt at hun er skepisk til hydrokortison.

Etter å ha snakket om Hydrokortison fortsatte samtalen vår slik da Åndenes Makt-reklamen begynte:

Olaves: Jeg skjønner ikke hvorfor mamma er skeptisk til det..

Victoria: I all verden. Det er jo åndelig og ukristelig.

GRATTULERER!

2 kommentarer:

Maria sa...

Aj aj aj.... Her har jeg som kristen kvinne i min beste alder ingen unnskyldning!! Jeg har rett og slett driti på draget!!! Jeg bruker jevnlig hydrokortisonsalve... :o(
Jeg trenger frelse!!

Beret the Beautiful sa...

For det første vil jeg si at Maria sin kommentar var veldig morsom.

For den andre vil jeg kommentere noe ved bloggen generelt. Jeg har lagt merke til at du har linker til to andre blogger. Den ene er til min blogg - og det er jo veldig flott og hyggelig! Link nummer to er til din blogg. Gjøvikgata. Hvor du er en adim. Dèt syns jeg er litt interessant.