torsdag 15. januar 2009

Trist jeg? Nei; Hoppende glad!

Jeg har lagt merke til at det ikke akkurat strømmer inn med kommentarer til innleggene på bloggen min. Man kunne jo kanskje tro at jeg sitter her å gråter fordi jeg er redd ingen leser hva jeg skriver..? Men neida. Tverdt i mot! Jeg VET at det er mange som stadig titter innom "engledensdag". Jeg registrerer nemlig at antall profilvisninger pr dags dato er drøye 22000.

Jeg vil benytte anledningen til å takke de som tar seg tid til å kommentere. Dere andre 22000: Jeg regner med at dere enten er så elskveridge at dere tar hensyn til at nettsiden min ikke skal overbelastes, eller at tastaturet deres har blitt borte.

2 kommentarer:

Chnoop sa...

Nydelig innlegg! Jeg har foreløpig forholdt meg taus, men skal nå si hva jeg mener. Håper de resterende 22000 følger mitt eksempel...

Maria sa...

Jeg vil bare si at jeg har kommentert... Opp til flere ganger.... :o)

Forøvrig; Jeg digger Victoria!