tirsdag 31. mars 2009

Mulig det er skrivesperre på g...

9 kommentarer:

Maria sa...

..ANG!!!

(morsomst for de som har sett Den Spanske Flue, og fortrinnsvis liker den.... Sitat fra sangen "Et kyss" der karakteren Herman Meisel holder på å løpe av scenen og inn i pianoet...

"Forsøk det selv en... *piano-ta-da-ra-da-ta*... GANG!"

Olaves sa...

...ULVET!

Maria sa...

Victoria...? Har du aprilsnarret Olaves i år? Isåfall gleder jeg meg til å høre :o)

victoria sa...

Nei. Det var jo klin umulig for han holdt seg i skjul hele dagen. prøvde en gang over telefon. Men NOPE. ikkeno napp.
Jeg tror jeg måtte hatt han der face-to-face, for jeg har et innmari så troverdig tryne.
Får planlegge det bedre til neste år si. Og tvinge han til å tilbringe hele dagen med sin kjære tremening...

Maria sa...

Jeg mener jeg har hørt noen rykter om at det var strategien hans... Å rett og slett holde seg unna deg.... Må si jeg er litt skuffa.... Mest over Olaves og hans sabotasje... Vel vel... Jeg krysser fingrene for neste år!!!

Olaves sa...

Hadde du bare trent på sats, så kunne du jo dukket opp der... :P
Bli med neste år?

victoria sa...

i alle dager. Du sto jo opp og dro rett på sats bare en halvtime før jeg dro på kveldsvakt sjæl jo. Jeg tror ikke det er det at jeg ikke trener på sats jo gjorde at jeg ikke fikk lurt deg FORÅSIDETSÅNN!!

Olaves sa...

Flott. Ta alt jeg sier seriøst...
Prøver bare å lokke deg med urelevante argumenter! Aner meg at det ikke fungerte.

victoria sa...

Det stemmer :)