tirsdag 9. juni 2009

Da jeg begynte på musikk høgskolen var det en nonne som begynte samtidig som meg. Jeg hadde fått høre at det var en jente i klassen min som spilte bass, og jeg syns det var artig å leke med tanken om at det nonna som sto for dette. Hihi.
Skuffende nok ble det aldri noe mer enn en drøm, og jeg fikk aldri se noen nonne groove sjukt med bassen sin.

MEN. Nå er jeg endelig tilfredsstilt. Idag så jeg den samme nonna PÅ BUSSEN (hoho. dette er jo en busshistorie, med en bass eller gitar på ryggen.
Jeg har riktignok ikke sett henne i action, men dette holder i lange baner for meg.


3 kommentarer:

Maria sa...

Jeg morer meg med tanken og det mentale bildet av en (av en eller annen grunn) eldre nonne som rocker på bass :D

victoria sa...

Da er vi to!! :)

Beret the Beautiful sa...

Illustrasjonen er superb