torsdag 3. desember 2009

Kjære Anne Katrine

Jeg visste ikke at det var du som var anne pålanne.
Etter en prat med yngste frk Hoddevik i går, skjønner jeg at jeg har gått glipp av noen kommentarer på et av innleggene hennes. Jeg er lei for det, for det resulterte jo i at jeg skrev til Olaves: Vi kjenner ikke Anne pålanne. Jeg kan ikke si at jeg kjenner det godt. Men jeg kjenner jo til deg rimelig greit. Jeg har jo til og med fått en gratis bamse av deg da du jobbet på jysk i ski, i tillegg til at du åpna døra på julaften i Langhus, en gang jeg skulle levere julegave til Beret. Da var ikke Ida utenfor magen din husker jeg. Dessuten snakker jo Beret varmt om deg støtt og stadig. Så jeg hadde kjent deg igjen lett hvis jeg hadde sett deg på gata. (i Gol?)
Jeg vil også benytte anledningen, siden jeg nå henvender meg direkte til deg, til å takk for deltakelsen hittil på min blogg. Alle kommentarer varmer et litt lite aktivt bloggerhjerte. (Jaja. Hjertet er vel nokså gjennomsnitlig aktivt, men kanskje ikke blogginga hele tiden...)

Jeg vet jo at du er flink til å mekke bilder, derfor ønsker jeg å ha illustrasjoner i dette innelgget. Jeg søkte derfor på anne på lannet og fikk opp en del snaskens. Jeg adder noe av det her. Jeg har egentlig veldig lyst til å kommentere noen av bildene, men velger å heller la de tale for seg sjæl:







5 kommentarer:

victoria sa...

JAAAA. Jeg har fått satt bildene i akkurat de størrelsene jeg ønsket.

Olaves sa...

HAHAHA! Blir du ikke tilgitt nå, så vet ikke jeg... Flotte bilder.

victoria sa...

Hjertelig takk.
Se forresten ut av vinduet. julekalendermateriale??

anne pålanne sa...

HAHAHAHAHA

Jeg kan jo si følgende:
Jeg kjenner deg ikke så veldig godt sjæl,
men det tar jeg meg ikke litt nær av engang.
Og grunnen til det er veldig enkel:
Humoren din er helt enestående fantastisk,
jeg ler veldig godt av veldig mange av vitsene dine.

..og det jeg husker best her og nå er at Beret fikk syngende kakespade og pilleeske med timer på til jul et år (kan det ha vært da jeg åpna døra på juleaften kanskje?), priceless....

om bildene: fascinerende, ikke et eneste ett av de har jeg lagd, eller er jeg med på. Men jeg lo høyt nok til at kjæresten min også måtte se

Maria sa...

Jeg ELSKER illustrasjonene!!!