tirsdag 24. november 2009

Hei
Jeg syns det er veldig fint å dusje uten at
det er hår der jeg skal tråkke. Stort sett
går det som smurt å få gjort det her i
gjøvikgata. Eller. Jeg er usikker på hvordan
det går hos Terje... Men, til og med i vår
leilighet kan det ligge igjen noen dotter
av og til. Det går egentlig i litt perioder
om man husker å ta de med seg når man er
ferdig med dusjen. Det fører til at jeg
innimellom opplyser befolkningen her om
at jeg trives best uten hår under tærne.
Da bruker jeg ulike opplysningsteknikker:
Noen ganger skriker jeg sabla hemningsløst,
andre ganger samler jeg alt håret i en mnd
og legger det under dyna til de andre.
Eller så får jeg bare Carina til å vise
litt realle krefter. Men. Når vi nå igjen
er kommet inn i en hårperiode, tenkte
jeg at jeg skulle kjøre en litt mer
pedagogisk stil denne gangen. I går hang
jeg derfor opp denne teksten på dusjdøra:

17 kommentarer:

victoria sa...

Olaves syns det forresten ikke lappen min var noe særlig underholdende. Han sa bare æsj. Og dette er samma mannen/gutten/guttemannen/enka som ler seg skakk når han får meg til å si nesten skittene ord. jaja. Tuff croud.

Konklusjon: skrives det tuff på engelsk?

Olaves sa...

Du fikk det tydeligvis ikke med deg, men jeg sa faktisk: NÆHEI! Som kan tolkes som latter. Men generelt er jeg ikke ensartet positiv til valg av tekst... Hahaha.

Maria sa...

Jeg lo :D

Fasit: Det skrives tough

.....tror jeg.....

Olaves sa...

Maria... Jeg tror faktisk ikke Victoria BRYR seg!! "Dra til dit peppern gror!" synes jeg at jeg hører Victoria si.

Maria sa...

Man må passe seg for å stille spørsmål man ikke vil ha svar på :D

. sa...

victoria sa...
Olaves. Dette er agessivt!
Ikke legg slike ord i min munn på internettet.
For det første kjenner vi ikke anne pålanne, og for det andre. Ja jeg vet ikke jeg. ikke vær så agressiv og skumlesende på konklusjonen neste gang.
Ellers er du ok Olaves.

24. november 2009 09:04

Olaves sa...

Hahaha! Hva er dette?

. sa...

det er en kopi av det som victoria sa forrige gang du la ord i hennes munn :D

Maria sa...

Hvem er dotten?!?!

Maria sa...

Evt punktumet... (for de hårsåre...)

Olaves sa...

Det er det jeg også lurer på...

Maria sa...

Kan det være......... Beret?
Hun kan huske sånne ting og nevne de i situasjoner hun finner passende....

Olaves sa...

jeg tror det er mer snakk om copy/paste enn god hukommelse i dette tilfelle. det ville vært sjukt av beret å huske klokkeslettet victoria sa det... dessuten tror jeg ikke det er henne.

victoria sa...

1. Jeg tipper egentlig Beret sjæl...
2. Jeg la ikke opp til Olaves sin vits, som han kaller det.
3. Selv om jeg syns det er best når folk signer kommentarene sine med navn, syns jeg det er litt fint at folk er anonyme, for Olaves blir irritert. Det syns jeg er på sin plass, nå han på ukjente blogger, gjør det samma sjæl...

Olaves sa...

bare TO ganger har jeg gjort det! Og på hvertfall én av dem har du vært delaktig... Jeg vet til og med hva jeg skal referere til denne gangen.

Olaves sa...

...og jeg synes ikke det er rart at jeg trodde du la opp til vitsen.

Forsvarstale ferdig...

anne pålanne sa...

hahaha dette er godt jobba .
jeg ler i alle fall