fredag 6. februar 2009

Bilde 5

6 kommentarer:

Olaves sa...

Haha, la meg nevne at dette var den eneste gangen jeg har brukt den. Kun til ære for victoria. Jeg har ikke samtykket at dette bildet legges ut og er ikke dritfornøyd med publikasjonen... (Var kjøpt inn for bruk under skjorter så jeg ikke så ut som en gris)

Olaves sa...

Haha, har du forresten tenkt til å ha flere bildeserier eller, siden du har tagga denne som "Bildeserie avsluttes"? Det kan fort bli en ensom kategori...

victoria sa...

Hvis dette skulle bli den eneste bildeserien, er vel ikke "bildeserie avsluttes" den eneste av mine kategorier som forblir ensomme livet ut...
Beklager...
Men bilde er for morsomt til å ikke PRODKASTE.. Jeg har ikke spurt johanne eller han tjukke mannen om tillatelse heller.

Olaves sa...

Ja... Du sier vel kanskje noe der. Skal SI jeg venter spent på flere "hest er best. Hund er prest" innlegg! Eller "Det er kaldere i nord..."
Haha

Olaves sa...

bra labels

victoria sa...

Tusen takk. Flere skal det bli for å si det sånn...