mandag 16. februar 2009

Definisjonen av produktivt toalettbesøk. Type urin:

Jeg våknet opp her en morgen med større vom en vanlig.
Åh Neida. Det var ingen bebis som hadde vokst enormt fra ingenting: Bare mye urin!
Jeg kjente at det hastet ganske mye med å få noe ut, men merket samtidig at dette underholdt meg såpass at jeg prioriterte å dra frem badevekta.

HIHIHI - tenkte jeg, da jeg veide 0.8 kg mindre etter at jeg hadde gitt fra meg kun væsken jeg hadde innabors.'

Alt jeg kan si er:
Nesten en hel liter.

8 kommentarer:

Olaves sa...

Ja, du tenkte vel det...

Hilde sa...

Jeg synes du bør skrive bok om effektiv slanking ;p

victoria sa...

Jeg er med. Hva med tittelen: Tiss deg slank...???

Olaves sa...

Liten brainstorming:

- Sekret gjør deg fet.
- Uten urin blir du fin.
- Ned i vekt i en fei, tiss i vei!
- Alle onde ting er tre; tiss, tarmgass og fæces.

Alle unntatt siste er tatt i betrakning at det skal være en fengende tittel med rim. Tross dette, synes jeg den siste klarte å beholde snerten...

Beret the Beautiful sa...

kanskje man bare bør gå rundt å late vannet og annet konstant? for å se mest mulig tynn ut, mener jeg... kanskje du kan gå foran som en pionèr innen dette, vics? syns forresten du er ivrig på avføringa for tida

liker boktittelforslagene o

Hilde sa...

Jeg liker både "tiss deg slank...??" og
"sekret gjør deg fet"

Du skriver fantasiske blogginnlegg Victoria!! -om jeg bare kunne målt meg med deg... drømme.....

-da måtte jeg skrevet om MYE grums!! :-p

victoria sa...

Oi. Jeg liker credden til Hilde.
Er kjempe fornøyd.

Hilde sa...

Bra =)