onsdag 11. februar 2009

Eg skal bli sjukepleiar eg, trallalla...

Jeg prøver jo å bli sykepleier nå, og da må man gjøre en del ekle ting. Det er mye kroppslige produkter ute og går, som man må hanskes med på en profesjonell måte.
App app app. Ingen grimaser.

På skolen lærer vi mye flott og jeg ser det som min oppgave å videreføre kunnskapen til DEG. (Her hendvender jeg meg rett til leserens hjerte og label)
Følgende visste kanskje ikke alle fra før:

Har man magasjau, og det viser seg og være pga bakterien clostridium, er ikke antibiotika noe tess. Det som dermot vil hjelpe, og som er vanlig behandling for dette er:
Stappe avføring eller fæces om du vil, fra et familiemedlem inn i tarmen til pasienten. HAHAHAH: DET syns jeg er ekkelt.
Behandlingen funker best hvis man fører det inn ovenifra....

Kjære familie. Anyones. Ikke få sånn bekterie, for jeg veit ikke om jeg kommer til å bidra...

14 kommentarer:

Maria sa...

Ditto... Vet ikke om jeg hadde bidratt... :o/

Det er ikke best...

Anonym sa...

Haha.. jeg bidrar mer enn gjerne så lenge jeg slipper å gjennomgå behandlingen selv!! best av to onder, right?
setter meg for sikkerhets skyld her som annonym....

victoria sa...

hihi..

Martine sa...

Hahaha, dette har jeg faktisk sett en episode av på Grey's anatomy! :P

victoria sa...

ER DU SERR? For en fæl ting å ha som tv-underholdning...

Anonym sa...

Jeg må si meg enig med anonym.
Jeg skal klare å gi bort litt egenprodusert bæsj for å redde mine kjære familiemedlemmer, for de er jeg faktisk ganske så glad i for de som ikke vet det.
Så lenge jeg slipper å få noen andres bæsj inn gjennom min munn skal jeg være lykkelig.

Anonym sa...

det blir for dumt

Anonym sa...

og SICK morsomt

Maria sa...

Hmmm.... Etter at disse andre har svart, tror jeg at jeg vil endre min noe vaklende innstilling... Jeg må si meg enig i disse kloke menneskenes ressonnement;

Heller gi enn få!

Olaves sa...

Hmmmm... Flere som synes det er mistenkelig at Beret ikke har kommentert enda? ...eller har hun det, frøken Anonym?!?!

victoria sa...

haha

BERET? din ramp!!!

Men jeg må jo si meg enig i røkla sjæl. Jeg dævver heller enn å ete fæces.

Anonym sa...

Nå som anonym har fått en "identitet" vil jeg jo si at det er ikke best å dævve når du kan ete bæsj..
"livet er ikke det værste man har..
-om litt er .... klar"

Beret the Beautiful sa...

Kjære Olaves, jeg hadde da virkelig ikke hatt behov for å være anonym for å snakke om litt bæsj. Når det er sagt, må jeg si meg enig med anonym og de fleste andre: jeg kan vel strengt tatt overleve at noen andre spiser min bæsj. Jeg har overhodet ikke noe behov for å SE PÅ når det blir gjort, men hvis min avføring kan redde liv, skal jeg bæsje i vildensky!

Men konseptet er jo greit disgusting!

Olaves sa...

Jeg vet det: Anders er anonym!