søndag 1. februar 2009

Bildeserie er på vei

Jeg har nå bestemt meg for å podkaste en bildeserie. Jeg vil i samme slengen utforske "legge ut senere"-funksjonen som bloggen tilbyr. Podkastingen vil derfor vare i noen dager. Kanksje 5 ellernoe. Litt som en julekalender. Bare at det ikke er jul. Og at det ikke er 24 luker. Men 5 ellernoe.

Dette initiativet er fra min side ikke ment som kun ren underholdning, dog det er en viktig del av det hele. Det er først og fremst for å gjøre bloggen min enda mer attraktiv enn det den er i dag, om det er mulig. Målet bak dette er selvfølgelig å øke antall profilvisninger med et par ti-tusner...

2 kommentarer:

Martine sa...

Du har et høyt mål i hvert fall. ;) Keep up the good work!

Olaves sa...

Martine... Hun har fått mer enn 150.000 profilvisninger siden sist! Jeg tror det funker.