fredag 20. februar 2009

Hverdagsunderholdning

Her i gjøvikgata 7b får vi en del underholdning rett inn stuevinduet. Til å begynne med handlet det meste om Carina. Vi antar at det er hun som bodde øverst i blokka på andre siden av gata, sett fra stua vår. Det var ikke sjeldent vi hørte ulike menn rope opp til Carina om natten: "Carina! slepp meg inn. Men gi meg klærne mine da hvertfall"
Carina har desverre flyttet, så det er lenge siden vi har vært vitne til chickfight nedpå hørnan nå...
Haha. Jeg hadde nesten glemt at vi (dvs jeg og Olaves) lot oss så sinnsykt innspirere av Carinas menn. Det hendte ofte at hvis en av oss skulle ut, og den andre ble igjen, sto den som forstatt var inne klar i vinduet, og skrek de værste glosene vi kunne komme på når den andre kom ut døra nede. haha. Det var tider det.

Anyways. De siste dagene har det derimot blitt ropt en del på Terje.
Det er en dame som roper kveld etter kveld. TERJE!
Høyt og lenge. Hun dundrer på oppgangsdøra, akkurat som om terje skulle befinne seg i selve trappa.
Alt jeg kan si er at jeg håper på mer action fra Terje i fremtiden.

Jeg vil avslutte med et sitat jeg var vitne til her en kveld, fra en nokså sint liten gutt som skrek av sine lungers fulle kraft:

"DU HAR IKKE NOEN HJERNE DU. DU HAR BARE EN STEIN SOM LIGGER INNI HODET DITT"


Takk for meg

4 kommentarer:

Anonym sa...

KAN IKKE DU SE Å DRA TIL HÆLLVETTE, HORE?!

...kremt.

Beret the Beautiful sa...

Jeg liker "du har ingen hjerne"-sitatet. Værsågod.

Anonym sa...

Hvordan kan du vite at det er gangdøra som bli slått? det kan jo være noe heeelt annet som foregår

victoria sa...

Jeg er litt usikker på om du hinter til noe spesielt, i så fall skjønner jeg ikke helt hva det er. Men sikker er jeg jo ikke. På at det er døra. Det var Olaves som fortalte at han hadde observerte det. Jeg veit ikke om det var med øya eller øra.
Men jeg stoler blindt på han uansett.